מעוניינים באוירת לימודים שונה ורגועה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שיעורים פרטיים לילדים ונוער והוראה לנוער בכלל

    שיעורים פרטיים לילדים ולנוער בשיטת רבדים –

    המלצות של תלמידים והורים

    רינה – אמא של י. (השם המלא שמור אצלי) (2023)

    ליאור ליווה את הבן שלנו כחמש שנים, מרבית הזמן בתמיכה במתמטיקה. בתקופה זו ליאור קידם אותו משמעותית ודאג שיעמוד בקצב של הכיתה. אלמלא ליאור, היה נוצר פער גדול שקשה לגישור.
    ליאור היה בקשר רצוף עם מורים, עדכן אותנו לגבי מצב ההתקדמות והקשיים ועבד איתנו בשיתוף פעולה מלא. לעיתים עזר לבן שלנו בנושאים אחרים שאינם מתמטיקה – התכוננות למבחן גדול בלשון, עזרה בהכנת עבודה בהיסטוריה, סגירת פער במקצוע זה או אחר.
    ליאור העניק תמיכה לימודית מקיפה בכל מה שנדרש. היה גמיש מאוד ונתן מענה לכל אתגר לימודי שעלה.
    לליאור גישת עבודה ייחודית בעלת ערכים מוספיים רבים. ממליצה בחום!


    דפנה – אמא של ג. (השם המלא שמור אצלי) (2023)

    הי ליאור
    עשית את הלא יאומן!
    הצלחת להעביר את ג' לצד של ההצלחה.
    הוא היה ממש בסכנה לכישלון במבחן בגרות בלשון.
    תוך זמן קצר של לימודים מאד ממוקדים עשיתם את זה.
    עבודה אלגנטית בזום
    הכל היה מאד ברור
    וזה עבד !
    מבחן הבגרות מאחוריו✌🏼עם ציון טוב.


    רחלי וייס – אמא של עדי (2023)

    ליאור לימד את ביתי שיעורים פרטיים כהכנה לבגרות בלשון. כבר מהשיעורים הראשונים ליאור איבחן את הקשיים והבעיות עליהם צריך לתת דגש.

    ליאור, אדם בעל ידע רב מאוד, יכולת הסברה והנגשת החומר בצורה מדהימה לתלמיד. עבד עם ביתי כ-5 חודשים, שם דגש על הדברים החשובים תוך סבלנות רבה, מקצועיות אדירה וידע עצום.

    דאג לדווח לנו ההורים על התהליך ונתן לילדה תחושה של בטחון ושל שליטה בנושאים והוביל אותה להצלחה רבה בבגרות. אני ממליצה בחום על ליאור כמורה בלשון ובשאר תחומי הידע שלו.


    אפרת – אמא של ע. (השם המלא שמור אצלי) (2023)

    ליאור! אנחנו מודים לך מאוד על העבודה הנהדרת שלך עם ע'.
    כשהגענו אליך היתה לה רתיעה מקריאה, שהשפיעה על רמת הקריאה והכתיבה והגבילה אותה.
    בעזרת האבחון שלך והעבודה השבועית איתה, שהתבססה על בניין אמון שהצלחת ליצור, התמקדות ורתימה של תחומי העניין שלה, ומתן חיזוקים לביטחון העצמי שלה, ע' התקדמה בקריאה בצורה מרשימה. היא ממש קפצה ברמה של כמה כיתות בחודשים בודדים, ובסיום הצליחה לקרוא טקסטים שנכתבו עבור ילדים בגילה ומעלה. זה כמובן תרם רבות גם לתחושת המסוגלות ולביטחון העצמי שלה.
    אני מודה לך מאוד על כך שתמיד דיברת איתה בגובה העיניים, ראית אותה ונתת לה מקום בטוח להיות היא עצמה, מה שעזר לה להתקדם גם בלמידת הקריאה.
    אפרת


    ליאת דווידסון – אמא של נופית (2023)

    שלום ליאור, נופית התחילה להגיע אליך מלקראת סיום כיתה ד. הייתה סגורה, לא ידעה איך לבטא את עצמה, הקריאה והבנת הנקרא שלה היו במצב גרוע. אחרי תקופה שעבדתם ביחד, הקריאה שלה השתפרה מאוד, הבנת הנקרא שלה השתפרה, ובמיוחד לבטא את עצמה כך שיבינו אותה והיא תבין אחרים. חיזקת אותה מאוד לא רק בלימודים, אלא גם מבחינת הביטחון העצמי. זה הישג מבחינתנו, אתה היית המורה לא רק של נופית, אלא גם שלנו. אנחנו מודים לך מכל הלב על כל התקופה היפה הזאת.


    חני יוסף – אמא של טליה (2023)

    שמי חני יוסף והייתי שמחה להמליץ על ליאור דגן מייסד שיטת רבדים.
    הבת שלי טליה הייתה בכיתה ג', לאחר שנים של טיפולים אצל קלינאי תקשורת וטיפולים רגשיים לביטחון עצמי.
    עד כיתה ג' טליה לא הצליחה לקרוא ולכתוב בצורה טובה, היה לה קשה מאוד.
    הגענו לליאור וכבר מהשיעור השני הכול התהפך.
    טליה התחילה לדבר ולהיפתח, הביטחון העצמי שלה עלה, ובמקביל היא הצליחה לקרוא ולכתוב בצורה רציפה, דבר שגם הוא גרם לביטחון העצמי שלה לעלות.
    ליאור אמין ומקצועי, מלמד בשיטה שונה ואחרת מהמקובל, והתוצאות לא מאחרות להגיע.
    אני קיבלתי ילדה חדשה!! תודה על הכול!


    צאלה גל – אמא של אסף  (2023)

    tzeelagal@gmail.com

    ליאור היקר, התחלת עם אסף שלי תהליך יפה של למידה מתקנת במקצועות השפה. ראיתי שיפור ניכר כבר מהשיעור הראשון. הענקת לו כלים ללמידה עצמאית ולא וויתרת לו. התעקשת על כל שורה ועל כל מילה עד שהוא יבין ויפענח ויתפוס גם את הסאבטקסט.
    כל העת נצמדת לתוכנית הלימודים של אסף על מנת שיגיע מוכן למבחנים, ובכלל לשיעורים. התוצאות לא איחרו לבוא, והוא היה מעורה ושותף למתרחש בכיתה. גם את המבחנים הוא עבר בהצלחה רבה. הלמידה עימך העניקה לו ביטחון ושחררה לו את ההימנעות מכתיבה וגישה לטקסט גם במישור האישי. הוא יותר מעורה במתרחש במדיה החברתית בין חברי הכיתה, כבר לא חושש מלהגיב ואף ליזום. 


    רות ולרי אטלן – אמא של אבישי (2023)

    לאבישי היה מאוד מאוד קשה בכל מה שקשור לרכישת הלמידה, להיות תלמיד, לשבת בבית ספר, ליצור פניות ללמידה. הוא צבר המון תסכולים, פשוט לא ידעו לקרוא אותו. הרגשתי שהוא דועך, לא מפתח רצון ומוטיבציה. מהמקום הזה הרגשתי שאני חווה כל כך הרבה תסכולים, קצת "נכנסתי בו", בתור אמא חוויתי פגיעה, כאילו משהו לא תקין בהורות שלי. הרגשתי גם אשמה.

    כשהגענו לליאור – אני בתור אמא חוויתי משהו חדש, וכמובן גם אבישי. תמונה חדשה ומדהימה. הרגשתי אור לגמרי. ליאור ידע להיות כל כך מדויק, ללמד את אבישי דרך המקומות שהוא זקוק להם ברמה הרגשית, ברמה של הצורך שלו וההתעניינות שלו. באמצעות סיפורים שהיו סוג של השלכה לחיים שלו – אבישי פיתח את רכישת הקריאה וכל מה שנגזר בתוך זה, וגם נפתח רגשית לקריאה. הלמידה הייתה משולבת במשחקים מדהימים שליאור ממציא, שגירו את החשיבה של אבישי וגרמו לו לרצות עוד ועוד. אבישי ביקש ללכת לליאור, אמר "אני רוצה ללמוד," התחיל לקרוא ספר – ילד שבכלל לא הייתה לו פניות רגשית ללמידה. קודם הוא דעך – ופתאום משהו התפרץ ונפתח אצלו. הוא למד, התקדם והתפתח, יצר הרבה מוטיבציה ושמחה ללמידה.

    ההתאמה המדויקת כמו כפפה ליד, לצורך של הילד – הלימודי, הרגשי – שיפור הביטחון שחל בו, המודעות העצמית שהתחוללה בו והרצון ללמידה – זה דבר אחד שלם שליאור עושה ביחד. אני בתור אמא התחלתי להאמין בילד שלי.

    היום אבישי כבר השתחרר מהצבא – לומד, אוטודידקט, והוא לא שוכח את ליאור עד היום. הוא זוכר את הסיפורים, את מוסר ההשכל ואת כל מה שנגזר מכל רעיון שנאמר. הוא זוכר את המשחקים ומה עמד מאחורי זה. אין לי ספק שכל מה שהוא עבר עם ליאור מלווה אותו עד היום כבחור עצמאי שלומד. 


    אוריה שמש (2020)

    ליאור היה המורה שלי ללשון בתיכון. אני מאד שמח שליאור לימד אותי, הוא הביא איתו מקצועיות ורגישות ותמך מאד גם בחוויה הלימודית וגם בהישגים בבית הספר. מעבר לכך, ליאור עזר לי באופן אישי להשתפר ולהצליח גם בתחומים שאינם נוגעים ללימודים באמצעות יחס אישי מדוייק, ביקורת בונה ואכפתיות. אז ליאור, כל הכבוד לך ותודה רבה! אתה בהחלט מעולה. 


    שולמית – אמא של יגאל (שמות בדויים) (2019)

    בני החל ללמוד עם ליאור כשהיה בכיתה ג', מתוך כך שהתקשה לקרוא ומיעט לכתוב, ונוצר בו תסכול, חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך בכל מה שקשור לתחום השפתי, דבר שהשפיע גם על תחומים אחרים בחייו.

    ההתמסרות שלו לעבודה עם ליאור הייתה מיידית. נוצר שם קשר. נוצרה דימניקה של עבודה שקטה ומחויבת. הרגיש לי שליאור מאתגר אותו ומאפשר לו חווית למידה אחרת, שונה, מעניינת, משחקית…

    מתוך הדיווחים השוטפים שליאור קיים איתנו, אפשר היה להבין שהוא מצליח לפצח בדרכו את התמונה הכוללת הקשורה לקריאה. שהוא כמו רואה את הנסתר ואת הסמוי מהעין ובכך מצליח לעזור. 

    המחויבות ההדדית בין בני לליאור אפשרה לו להתקדם ולרכוש את מיומנויות הקריאה והכתיבה. מבקשת להודות לך ליאור על כל זה ועוד. ממליצה בחום!


    ירון (שם בדוי) (2019)

    ליאור עזר לי ללמוד בצורה יצירתית ומעניינת. למדתי אתו יסודות של השפה והכתיבה, שעוזרים לי מאוד בלימודים. הביטחון העצמי שלי ויכולת ההבנה של טקסטים מאוד השתפרו.


    טליה אלוני – אמא של דנה וגאיה (2019)

    ממליצה על ליאור בחום. עבד עם הבנות שלי ויצר איתן קשר מצוין. נפלא עם בני הנוער! נכתב בתגובה להסבר של ליאור על השלב הראשוני בעבודתו עם ילד. לצפייה לחצו כאן.


    רונית ל. (2019)

    לבני קשיים לימודיים. הוא למד במוסד לחינוך מיוחד שבו נאמר לנו שאינו יכול לגשת לבגרות במתמטיקה והוא למד "חשבון פונקציונלי", שגם פה המורה יידעה אותי שגם זה "קשה לו מאד".

    בני סיים תיכון והחל את שירותו הצבאי. במהלך השירות הוא הביע רצון להשלים בגרויות בלשון ובמתמטיקה. התחלנו לחפש ולנסות מורים שונים. לאחר כמה ניסיונות, חברה נתנה לי את מספר הטלפון של ליאור.

    ליאור התגלה כמורה משקיע, יסודי ומסור. הוא למד את קשייו של בני והצליח לא רק ללמד אותו אלא גם להוכיח לו שהוא יכול ויודע. דברים שלא חשבנו שבני יבין ויוכל לעשות – נלמדו ונעשו. ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו. אני ממליצה בחום רב על ליאור, כבן אדם וכמורה המאמין ומקדיש את זמנו להכרת תלמידיו ולהתאמת אופן העברת החומר לקשייהם, תוך כדי תמיכה אישית מעבר לחומר הנלמד.

    *** הערה של ליאור דגן: יש לזכור, כי בניגוד למקרה של בנה של רונית, ישנם ילדים ומבוגרים שאכן אינם מסוגלים, מסיבות אלה ואחרות, ללמוד מתמטיקה לבגרות.


    איריס סמליאן – אמא של אורן ובן (2018)

    ראיתי בצורה מובהקת וברורה את ההבדלים בין תפיסתם של המורים את הילד מנקודת מבטם ואפילו של סייעת, יועצת ביה"ס ומומחית משרד החינוך – לבין האופן שאתה "ראית" את בני ותיארת את קשייו. אין ספק שהיכולת הייחודית הזאת לרדת לשורש הבעייה ולנתח אותה, נובעת מהשיטה הייחודית שפיתחת. אני שמה לב איך הדברים שהוא אומר לך מקבלים את מלוא תשומת הלב וההקשבה, והניתוח שלך נובע לא רק מתוכן הדברים אלא גם מהאופן שבו הם נאמרים: התחביר, המבנה, בחירת המיילם, גוון הקול והטון… אני ממליצה לכל מי שיש לילדו קושי כלשהו בלימודים, ולפעמים גם קושי רגשי/חברתי, לפנות אליך. לקריאת הדברים במלואם לחצו כאן.

    ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי. לצפייה בדברים במיקומם המקורי לחצו כאן.

    תגובה לפוסט: אשרייך שזכית בליאור דגן כמורה של בנך. אין בחירה טובה מזו, מניסיון.


    שחר טלי – אבא של בר (2018) shahar.tali.1@gmail.com

    לבר היו ציונים נמוכים במתמטיקה למרות שידע את החומר. קיבלתי המלצות עליך מהמורים בבית הספר, נאמר לי שאתה המתאים ביותר לעזור לבר, פניתי אליך וכבר אחרי שני שיעורים, אבחנת את הבעיה של בר. בר סיפר לי שהשיעורים איתך היו מאוד מועילים, בר הפנים את ההמלצות שלך, והציונים שלו עלו בהתאם! התרשמתי מאוד מן היושר המקצועי שלך, בר קיבל את מספר השיעורים שהיה זקוק לו, ולא יותר. אני רוצה להודות לך על שעזרת לבר להצליח במתמטיקה ועם הכלים הללו הוא ילך גם ללימודים גבוהים.


    יעל – אמא של ***** (2018)

    בתנו התמודדה עם קשיי ריכוז וקושי רגשי להתמודד עם משימות בחשבון. לאחר ליווי של כשמונה חודשים במצטבר, בתנו עברה שינוי של ממש בתחום המתמטיקה. למרות שהקשיים שלה לא נעלמו, היא התחזקה מאד בידיעת המתמטיקה והצליחה להדביק את הקצב של הכיתה בתום הלימוד הזה. כאשר היא התחילה את התיכון, היא הרגישה בטוחה ביכולות שלה ללמוד מתמטיקה ולהתמודד עם המשימות של תחילת התיכון.

    הליווי של ליאור היה מאד חשוב עבורה ומאד מפתיע בסגנונו. היא תמיד חזרה הביתה עם סיפורים על ליאור ועל הדרך שהוא עבר בחיים כדי להצליח בלימודים ובעבודה, וכן עם סיפור או משל שהוא סיפר לה.האופן שבו ליאור שיתף אותה בקשיים ובאתגרים שלו, גרם לה להסתכל במעט יותר פרספקטיבה על קשייה שלה. בנוסף, העובדה שליאור פיתח בעצמו שיטות שונות לזיכרון, תרגול, התמצאות וכולי, מאד עניינה אותה וגירתה את החלק היצירתי שלה בפתרון בעיות.

    אני חושבת שהעובדה שליאור מכיר היטב שיטות למידה מגוונות, יחד עם העובדה שהוא בטוח שניתן לסייע לכל אחד למצוא את הדרך שלו ללמידה, מקרינות ביחד הרבה מאד ביטחון ביחס ליכולת להתמודד ולהצליח. העובדה שליאור עצמו הוא לקוי למידה הופכת את המפגש איתו לסוג של מנטורינג בעל ערך רב. להמלצה המלאה לחצו כאן.


    נועה טלגאוקר (2018)

    רציתי להודות לך כל כך על העברת החומר לבגרות בלשון! הגעתי לשיעורים חסרת מוטיבציה אבל אתה לא ויתרת. הענקת לי ביטחון וכוח רצון לא לוותר, לא רק בבגרות. בכלל בחיים!

    העברת את החומר הכי טוב שאפשר והיית סבלני כל כך. זה ממש לא מובן מאליו. בהתחלה לא האמנתי אבל עברתי את הבגרות בהצלחה! תודה רבה!


    גדעון וסמדר זהר – הוריה של שולמית (2018)

    ליאור היה מקצועי, קשוב לצרכי בתנו ולקשיים שלה. לימד בדרך יצירתית, נעימה, שם דגש על העלאת הביטחון העצמי תוך מתן חיזוקים, עידוד וסיוע במקומות הדרושים. לכל אורך התקופה שמר על קשר איתנו ההורים, עדכן, שיתף אותנו בקורה במהלך השיעורים ובמחשבותיו. להמלצה המלאה לחצו כאן.


    חני הוברמן – אמא של זיו (2018)

    לבני בן ה 9 יש ליקויי למידה ובעיות קשב ורכוז: כשהצבתי בפני ליאור את האתגר ללמדו ולעזור לו בהתקדמות בכל תחומי הלמידה, לא רק שלא נרתע מאתגר זה, אלא הצליח להעלות לזיו את המוטיבציה והרצון להרחיב את הידע, עזר לו לקרוא טקסט, וחשוב יותר להבינו ולהוציא ממנו קונטקסים חשובים ועיקריים שיאפשרו לו הבנה.

    בסבלנות רבה ותוך שימוש בדרכים מקוריות ומהנות הצליח ליאור לחדור ללבו של זיו ולהראות לו שאין דבר שאין ביכולתו לעשות. הביטחון העצמי של זיו עלה בזכותו של ליאור ונתן לו את האפשרות להרגיש בעל ערך ושווה בין שאר התלמידים בכיתה. מורה מאתגר, סבלני ובעל יכולת הכלה ותקשורת המותאמת לתלמיד.


    שרונה דוכנה – אמא של אושר (2018 ,2016)

    ליאור דגן האיש הנהדר והמוכשר הזה מלמד את הילד שלי בסקייפ הכל. זה התחיל משיחות העשרה, המשיך בלימודי לשון, סרטי צ'פלין וכמובן הכנה לבגרות במתימטיקה. אבל בואו נניח שללמד יש בעולם עוד כמה אנשים שיודעים. או חושבים שהם יודעים. מה שליאור עושה הוא אחר. קצת קשה להסביר. צריך לראות כדי להאמין. הוא טווה רשת הקשבה בינו (נהריה) לבין התלמיד שנמצא בצד השני של הארץ (הרצליה). הוא מסקרן ומאתר אצל הילד את נקודת המינוף. וכך ילד אמיתי שחייב עניין מוצא עצמו נשבה בקסם. ליאור מצליח להעלות את הביטחון העצמי של התלמיד. אחרי שזה מתרחש – הכל אפשרי. מתוך פוסט בעמוד הפייסבוק של שרונה (2018)

    תודה לך על רצף שנים של מקצועיות, סבלנות אין קץ ותוצאות. התרומה שלך למשפחתינו היא רבה. תמשיך להפיץ את בשורתך מלאת הערך, אהבה לתלמיד והומור. לצפייה בדברים במיקומם המקורי, ובפוסט על "אוטוריטה ביוטיוב?" – לחצו כאן. (2018)

    ממליצה מאד בזכות המקצועיות שלך, הגישה הייחודית המשלבת כלים ואנושיות, ניסיון משחק והקניית אופני חשיבה כל זאת תוך הבנה של התמודדות רגשית. מגיע לך גביע על עצבים מברזל. לצפייה בפוסט המקורי – לחצו כאן (2016)

    ליאור בשטח כולל במגרש הווירטואלי נאה מקיים נוסף לנאה דורש!!! אורך רוח והקשבה לאורך שנים. (2016) לצפייה בדברים במיקומם המקורי, ובפוסט על מפלצות המאדים שבתוכנו – לחצו כאן. (2016)


    נעמה קריגר – אמא של עומר 052-5118820 (2018)

    ליאור לימד את בני, עומר, לבגרות בלשון עברית. ליאור ידע לתת לו את הכלים שיסייעו לו ללמידה עצמית בבית, כלים אשר הוכחו בהמשך והביאו להתקדמות משמעותית של עומר והצלחה רבה במבחנים. הודות לליאור עומר הצליח ובגדול.


     גיא שוורץ (2017)

    מורה נהדר שמעביר את החומר בצורה ברורה. אם יהיו לכם בעיות בדרך הוא תמיד יענה לכם לכל שאלה. לצפייה בהמלצה במיקומה המקורי לחצו כאן


    יעלה לב  – אמא של נתנאל (2017)

    מורה מצויין, מעניין, מרתק, אישיות נפלאהבני חיכה כל שבוע בהתרגשות למפגש עם ליאור. ממליצה בחום רב. לצפייה בהמלצה במיקומה המקורי לחצו כאן.

    איש מיוחד במינו עם אנרגיות סבלנות וסובלנות שלא ניתן לתאר. לצפייה בדברים במלואם לחצו כאן.


    איריס קורן – אמא של אור (2017 ,2015 ,2012)

    באסיפת ההורים של כיתה ו' בחצי השנה, הודיעה לי המורה כי עלי לקבל את העובדה שבתי היא ילדה בינונית שלא מסוגלת לעבור את הציון 7. במצוקתי פניתי לליאור. בתי הגיעה לחטיבת הביניים בעלת ביטחון עצמי גבוה בהרבה, ויכולות וכלים לימודיים שסייעו לה לסיים בהצטיינות את מגמת הקולנוע בתחום העריכה הדיגיטלית. התגייסה לצבא ומשרתת כחוקרת מצ"ח מוערכת. ליאור יודע לגעת בדיוק בנקודות שעוצרות את הילד ולשחרר אותן. ממליצה בחום! להמלצה המלאה לחצו כאן. (2017)

    הבחור תותח על! ממליצה בחום רב. הוא הצליח להציל (לא, זו לא הגזמה) את בתי אחרי שהמורות כבר סיווגו אותה כ"בינונית" וש"לא נצפה ממנה ליותר מדי"… ואחרי טיפול של ליאור היא סיימה יב בהצטיינות… בזכות ליאור היא הפכה להיות מי שהיא צריכה להיות ולא מי שרצו שהיא תהיה. הופיע כתגובה לסרטון של ליאור דגן על למידה דרך סיפור (2015)

    בשני המבחנים האחרונים שנערכו בבית הספר, אור הוציאה ציונים מעל 90! כיום היא נחשבת תלמידה בין הראשונות בכיתתה ואינה יורדת מממוצע ציונים של 80 ומעלה! את השינוי המבורך והמדהים, אני מייחסת במלואו לליאור ולעבודתו עם אור, כאשר העניק לה כלים נכונים לעבודה וללימוד כמו גם הגביר לה את הבטחון העצמי בה וביכולותיה. להמלצה המלאה ולסיפור המלא, המעורר תקווה, של הנערה ה"בינונית" הזאת… לחצו כאן. (2012)


    איתמר בלוך (2017 ,2016)

    אדם מעניין שיש לו הרבה מה להציע. פגישה איתו שווה כל דקה ופרוטה. לצפייה בהמלצה במיקומה המקורי לחצו כאן. (2017)

    בתום חצי שנת לימודים בכיתה י' צימצמתי את שעות הלימודים שלי למגמה אחת ומקצועות חובה. בנוסף, ההשקעה שלי בלימודים לא הייתה בשיאה, וזה השפיע על הלימודים והביא למדרון תלול של אי הצלחה משמעותית בלימודים. נודע לי ולהוריי שיש זוג מקצוענים שמתמקדים בתחום הלמידה וסביבותיה. אחריות למידתית, הקשבה, ביטחון, פיתוח היכולת לחשיבה עצמאית וייעול הלמידה. כעבור 2 וחצי שנות לימודים כמדומני, אצל ליאור דגן ואילנה סרוגו, הרמה הכללית שלי בתחומי חיים כאלה ואחרים השתפרה. הממוצע שלי עלה משמעותית, הביטחון והדבר הכי חשוב, הכיף ללמוד וללמד. כיום, בתור עתודאי במסגרת פרוייקט של חיל האוויר אני בטוח שהכיף שלי בניסיון הלמידה והלימוד מוטמע הרבה בזכותם ואני מודה להם על כך. {אילנה סרוגו, מומחית בכירה ללקויי למידה} (2016)


    דורון ועידית רונן – הוריהם של עדי ועידו (2016 ,2014 ,2011)

    רצינו להודות לך על עבודתך הנהדרת עם עדי. עדי חשה חוסר ביטחון באנגלית: חששה לדבר ואפילו לקרוא באנגלית. הכתבות היו לא פשוטות עבורה, למרות שהתאמצה ללמוד לקראתן. פנינו אליך ותיארנו את המצב, במיוחד את חששותיה לקראת המעבר לארה"ב כולל לימודים בכיתה ו' בשפה האנגלית.

    בסבלנות רבה עבדת עם עדי, והבאת אותה למצב בו היא הצליחה להתמודד ללא חשש עם השפה השונה. תוך זמן קצר מאוד עדי הצליחה ללמוד להכתבות, וציוניה השתפרו במהירות.

    עדי נקלטה ללא קושי בביה"ס האמריקאי! היא התקדמה במהירות רבה בלימודי האנגלית וגם בלימודים הכלליים שהתקיימו כמובן באנגלית. את שנת הלימודים בארה"ב אף סיימה בהצטיינות יתרה. 

    תרמת תרומה מרכזית להצלחתה של עדי, מה גם שעבודתך מוכרת לנו משנים קודמות, עת שעזרת לאחיה בכיוון ההפוך – במעבר מבית ספר אמריקאי לבית ספר ישראלי בשלב הקריטי של רכישת מיומנויות קריאה (כיתות ב'-ג'). להמלצה המלאה לחצו כאן. (2016)

    לאחר שהתרשמתי מהסבר שנתת לי על שיטות העבודה והלימוד שלך עם ילדים, הבנתי שכדאי מאד שאפגיש אותך עם בני "אוהב הקריאה" על מנת שירכוש ביטחון רב יותר בקריאה. ואכן היה שם חיבור מן הרגע הראשון! בני נהנה מאד וחיכה בקוצר רוח לכל שיעור. הציונים שלו בשפה השתפרו, והורגש מאד שיפור בקריאה שלו. כמו כן לבן שלי יש הרבה יותר ביטחון כעת כשהוא ניגש לטקסט. אני מאד מודה לך על ההשקעה, תשומת הלב, המחשבה וכמובן התוצאות. להמלצה המלאה לחצו כאן. (2014)

    הבן שלי מבקר כבר תקופה את ליאור מידי שבוע, נהנה ומחכה בקוצר רוח לכל שיעור. בינתיים אפשר לומר שהציונים שלו עלו מסביבות ה- 85-90 ל- סביבות ה- 100. מורגש מאד שיפור בקריאה שלו, והוא עצמו מרגיש יותר ביטחון כשהוא ניגש לטקסט. על מנת לצפות בהמלצה במלואה יש להיות מחוברים לאתר "עסקים עושים עסקים". (2011)


    אסנת טרנוס – אמא של גיל (2018, 2015, 2013)

    ניחנת במתנה ייחודית, "לגעת" ולהרגיש בכל ילד את הדרך המתאימה לו. לקריאת הדברים בהקשרם המקורי לחצו כאן. (2018)

    "למידה בראיה אחרת" – כ"כ מדויק! ליאור מביא איתו ראיה אחרת, שונה מהדרך שבה "מלמדים את החומר" חשיבה יצירתית, מרעננת, מחוץ לקופסה. מורה מזן אחר, נדיר! (2015)

    מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! לליאור יש את היכולת להוביל בדרך אחרת שונה בכלים מעוררי חשיבה, ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות "קונבנציונליות". אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני – הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו. {נכתב בתגובה ל"הדגמה של שיעור מצחיק ומעורר סקרנות בלשון בשילוב ערבית"} (2013).


    עליזה ל. – אמא של דניאל (2015)

    אני רוצה להודות לך מעומק הלב על הכלים שנתת לבתי בת ה-17 דרך מפגשים שבועיים שהביאו אותה לביטחון עצמי גבוה ולפיתוח יכולת הביטוי שלה. ההתקדמות בלמידה דרך קריאה יותר שוטפתהביטחון העצמי הביא אותה למעורבות חברתית גדולה יותר. כל זאת בדרך לימוד מיוחדת במינה דרך קריאת סיפורים, משחקים והרבה חוש הומור שאיפשר לה להוציא את מירב הפוטנציאל שלה.


    מיכל עמר – אמא של אוריה (2013)

    בתי אשר מאובחנת כלקוית למידה אשר התקשתה במערכת החינוכית בבית הספר התיכון ובחטיבת הביניים למדה אצל ליאור מספר שנים ואפשר לומר כי בזכותו הצליחה להתגבר על הקשיים וצלחה את בחינות הבגרות בלשון, בספרות, היסטוריה, תנ"ך וגאוגרפיה. כולי הערכה כלפי ליאור על המאמצים שהשקיע על מנת שבתי תוכל להצליח במשך כל שנות הלימודים ולקראת המבחנים. אני רוצה להודות לו בכל ליבי, וממליצה עליו בכל פה. להמלצה המלאה לחצו כאן.


    הדס שטרן גולדשטיין (2009)

    רציתי לומר תודה בשמי ובשם בני על מפגש מרתק ושונה מהמקובל. בני שיתף פעולה למרות חששותיי ואף נהנה מהמבחן המעניין שנתת לו.

    אין ספק שיש לך את הכשרון לגשת ללבם של ילדים בגיל ההתבגרות ובהומור לתת להם להבין מושגים חשובים לחיים. על מנת לצפות בהמלצה במלואה יש להיות מחוברים לאתר "עסקים עושים עסקים".


    יפה נהון – אמא של מוטי (2008)

    מוטי הגיע לליאור בקשיים באנגלית, מתמטיקה, לשון, לעיתים גם במקצועות אחרים. ליאור דאג להעביר וללמד את החומר בצורה שלמוטי היה קל להבין ולקלוט את הנלמד. במהלך כל אותה תקופה היו למוטי הישגים נאים מאוד והצלחה גדולה במבחנים. עם כל הקשיים מוטי סיים את לימודיו עם בגרות מלאה ובציונים גבוהים. כל זאת בעזרתו הגדולה של ליאור. ליאור היה סובלני, חביב ונעים, אהוב ומלא הערכה מבחינתו של מוטי. להמלצה המלאה לחצו כאן


    אלגרה ואריה אברהם – הוריו של אייל (2006)

    בעקבות הקניית הרגלי למידה וכלים נכונים חל שיפור מתמיד בהשגיו של בננו אייל. אייל עבר מהקבצות ג' להקבצות ב' במקצועות בהם יש חלוקה להקבצה. ציוניו במקצועות אלה השתפרו בצורה משמעותית. אייל הולך לשיעורים ברצון רב. להמלצה המלאה לחצו כאן


    אורלי סלעי – אמא של גיא (2003)

    ליאור לימד את בני, גיא, שהינו לקוי למידה, מגוון מקצועות: לשון והבעה, מתמטיקה ואנגלית. ליאור הקדיש תשומת לב רבה לייחודיות הלמידה ולדרך החשיבה המאפיינת את גיא על מנת לתת לו כלים ללמידה עצמית עתידית. יכולתו המקצועית הגבוהה של ליאור לעבוד גם במישור העברת הידע והתרגול וגם לתת כלים ללמידה אישית, תרמה לשיפור והתקדמות באופן יוצא מן הכלל.

    ליאור עשה עבודתו במסירות רבה ובתחושת אחריות החורגת מהנורמה, וזאת בנוסף לקשר והיחסים המיוחדים שהתפתחו, גם בעזרת חוש הומור ורגישות. מתוך ניסיוני העשיר בשיעורי עזר עליי לציין כי ליאור היווה "נכס" מיוחד במינו, הן בשל מגוון התחומים בו יש לו שליטה טובה מאוד, הן מבחינה מקצועית ויכולתו הדידקטית המצוינת והן מבחינת כישוריו ליצור קשר ולעודד מוטיבציה אצל הלומד. להמלצה המלאה לחצו כאן.


    דינה טולדנו – אמא של עמרי ונטע (2003)

    ליאור היה חונך לבני עמרי (כיתה ח') במשך שנה"ל תש"ס. ברצוני לציין כי נוצר קשר יפה ביניהם. המפגשים כללו שיחות "פרטיות" ביניהם, ליבון בעיות לימודיות ושיפור רמת ההישגים של עמרי. ליאור השקיע מאוד בעידוד מוטיבציה והישגים אצל עמרי, התעניין בו מעבר לצרכיו הלימודיים ונוצרה ביניהם מערכת יחסים של אמון וכבוד הדדי. אני מאמינה כי בעזרת הסבלנות, הנועם והרצון הטוב של ליאור ניתן היה להגיע ליחסים כאלו עם עמרי. אני מבקשת להוסיף כי נעזרנו בליאור עבור בתי נטע, במסגרת הכנה לבגרות בלשון. ליאור לא חסך מאמץ והביא אותה למצב של הכנה מירבית לבחינת הבגרות. להמלצה המלאה לחצו כאן

    רוצים ללמוד באווירה אחרת?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      הממליצים שלנו

      איריס סמליאן - אמא של אורן ובן

      ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי.

      רונית ל.

      ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו.

      איתי בראונשטיין - סטודנט באוניברסיטת ת"א

      ליאור עזר לי מאוד בשיעורים הפרטיים במהלך הסמסטר, שהתבצעו בעזרת תוכנת הסקייפ, ללמוד את החומר מרמה של חוסר הבנה כמעט מוחלט לרמה שאפשרה לי לעבור את המבחן במועד א'.

      אסנת טרנוס - מאמנת אישית, אמא של גיל

      מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות. אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני - הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו.

      לימור פרידמן - ספרנית ומורה לפסנתר ומוסיקה בבית ספר תיכון

      הדילמות מוצגות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים. ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו. אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.

      אורנה אנגל - מורה לאומנות ומחנכת

      ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד.

      לירי שדמי - יועצת חינוכית ומלווה ילדים עם צרכים מיוחדים

      אני מלאת התפעלות מהדרך שלך לעבוד עם הנערה הזאת גם במתמטיקה וגם בפן ההתנהגותי והמוסרי. תבורך.

      אביגיל אורן - מורה למתמטיקה בחינוך הרגיל והמיוחד

      ליאור הוא נכס. כשליאור לוקח מקרה לידיו הוא נותן את הנשמה ואינו חוסך שמץ של מאמץ. הוא מתייחס לכל מקרה כאילו הוא במרכז עולמו.
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי