מעוניינים באוירת לימודים שונה ורגועה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    בעיות רגשיות אצל מבוגרים – התמודדות בשיטת רבדים

    בעיות רגשיות אצל מבוגרים – מהן וממה הן נובעות?

    בעיות רגשיות אצל מבוגרים יכולות להתבטא בכמה אופנים, העיקריים שבהם יפורטו בהמשך. בעיות רגשיות אצל מבוגרים, המקבלות מענה מלא בשיטת רבדים, הן כאלה הנובעות בעיקר מדברים כגון חוסר ידע או ידע חלקי, לקות למידה או הפרעת קשב וריכוז, כמו גם תפיסה שגויה של האדם את עצמו, ובעיקר את עצמו ביחס לאחרים. כל המפורט לעיל עלול לגרום למצבים של מבוכה ואי-הבנה – בין האדם לזולתו ואף בין האדם לעצמו – ולעורר תחושות ומחשבות מחלישות ובלתי נעימות. סובלים גם אתם מבעיות רגשיות אלו בחייכם הבוגרים? כדי לקבל על כך את המענה המקצועי והמקיף ביותר, מוזמנים לפנות אל ליאור דגן, אשר פיתח את שיטת רבדים.

    בעיות רגשיות אצל מבוגרים –

    השפעתן של הבעיות על תפקוד האדם ועל יחסו לעצמו ולסביבתו

    בדומה למצב בקרב ילדים, גם הבעיות הרגשיות בקרב המבוגרים מונעות מהאדם לֵהָנוֹת מההנאות שהחיים מציעים לנו. אדם החווה בעיה רגשית המתבטאת במחשבות כגון "אני לא מספיק טוב", מתקשה לשמוח בהצלחותיו, ואף למצוא שמחה בהערכה מהסביבה. יתרה מזו, הדבר הופך למקור ללחץ ולחשש שיכול להגיע עד אימה של ממש, שמא ההצלחה היא מקרית, ורק תבליט כישלון עתידי. אדם בעל בעיה רגשית מתקשה לקבל מחמאות – מתייחס אליהן בביטול או אף בתוקפנות. הדבר יכול להגיע עד כדי מצב של "שמחה" בכישלון ואף חתירה לכישלון. הבעיה הרגשית יכולה להתבטא גם באופן לכאורה הפוך: בניסיון להדחיק את הספק המכרסם בו לגבי עצמו, האדם משבח את עצמו ללא מידה וללא טעם, ועסוק בחיפוש פגמים בזולתו. הדבר מונע ממנו שמחת חיים אמיתית, ומשפיע לרעה על יחסיו עם סביבתו.

    זה מביא אותנו למקור נוסף לשמחה והנאה, שעבור האדם בעל הבעיות הרגשיות עלול להוות מקור לתסכול ולאי נעימויות: היחסים עם היקרים לנו. אדם העסוק בהשוואות בלתי פוסקות עם הסובבים אותו, מתקשה למצוא בכך שמחה. האינטראקציה עם חבריו, עם בני משפחתו ואף עם ילדיו, עלולה לְהֵחָווֹת כמתישה וכמתסכלת עבורו ועבורם.

    התמודדות עם הבעיות הרגשיות בשיטת רבדים

    ליאור דגן חוָה את הקשיים הללו ואת גילוייהם על בשרו, כלקוי זמן ומרחב, לקות המשפיעה על התפקוד היומיומי. ליאור פיתח תהליך התמודדות ובניית ביטחון עצמי בכדי להתמודד עם קשייו – לגלות את עצמו כאדם המסוגל לחוות שמחה אמיתית ולקיים קשרים מיטיבים עם היקרים לו. במהלך התקדמותו במחקר ובעבודה עם ילדים, בני נוער ומבוגרים, שִׁכְלֵל ליאור את התהליך ושילב אותו כחלק בלתי נפרד משיטת רבדים.

    בתחילת התהליך ליאור מבצע אבחנה מדויקת של מקורות הבעיות הרגשיות. בהסתמך על האבחנה המדויקת בונה ליאור תכנית סדורה וברורה, תוך שיתוף מלא של המטופל. חשוב להדגיש: הדגש הוא על התמודדות מעשית ועל שיפור של ממש באיכות החיים. זהו שיפור שניתן לראותו בבירור ואף למדוד אותו בכלים שפותחו בשיטת רבדים.

    מתמודדים גם אתם עם בעיות רגשיות בחייכם הבוגרים? מעוניינים להגיע לשורש הבעיה – ולקבל על כך את המענה המדויק? מוזמנים לפנות אל ליאור דגן, אשר פיתח את שיטת רבדים. כך, בזכות הניסיון האישי, הקישור הנכון בין מגוון נושאים, ידע רחב בתחום זה כמו גם חיבור לאנשים שונים באופיים – ליאור דגן יסייע לכם במקצועיות וברגישות הדרושה.

    בעיות רגשיות אצל מבוגרים

    רוצים ללמוד באווירה אחרת?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      הממליצים שלנו

      איריס סמליאן - אמא של אורן ובן

      ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי.

      רונית ל.

      ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו.

      איתי בראונשטיין - סטודנט באוניברסיטת ת"א

      ליאור עזר לי מאוד בשיעורים הפרטיים במהלך הסמסטר, שהתבצעו בעזרת תוכנת הסקייפ, ללמוד את החומר מרמה של חוסר הבנה כמעט מוחלט לרמה שאפשרה לי לעבור את המבחן במועד א'.

      אסנת טרנוס - מאמנת אישית, אמא של גיל

      מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות. אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני - הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו.

      לימור פרידמן - ספרנית ומורה לפסנתר ומוסיקה בבית ספר תיכון

      הדילמות מוצגות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים. ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו. אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.

      אורנה אנגל - מורה לאומנות ומחנכת

      ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד.

      לירי שדמי - יועצת חינוכית ומלווה ילדים עם צרכים מיוחדים

      אני מלאת התפעלות מהדרך שלך לעבוד עם הנערה הזאת גם במתמטיקה וגם בפן ההתנהגותי והמוסרי. תבורך.

      אביגיל אורן - מורה למתמטיקה בחינוך הרגיל והמיוחד

      ליאור הוא נכס. כשליאור לוקח מקרה לידיו הוא נותן את הנשמה ואינו חוסך שמץ של מאמץ. הוא מתייחס לכל מקרה כאילו הוא במרכז עולמו.
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי