מעוניינים באוירת לימודים שונה ורגועה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    "אתה נותן מענה מהיר ומעדכן מעל למצופה"

    בניית אמון – גם עם ההורים

    תודה רבה לאמא היקרה הזאת, שמעריכה את הקשר מורה-הורה שאני בונה איתה.

    הקשר עם הילד, בניית האמון עם הילד – חשובים מאין כמותם. 

    עוד חשובה במיוחד – בניית קשר של אמון עם ההורים. ההורים צריכים לדעת שיש להם על מי לסמוך. 

    הלקוח תמיד צודק? לא, לא נעשה לעצמנו חיים קלים!

    בתחום ההוראה הפרטנית וההוראה בכלל – אין דבר כזה "הלקוח תמיד צודק". אני כאיש מקצוע אמור לתת להורים תשובות ולעזור להם לשאול את השאלות. אם ההורים רוצים, למשל, שהילד יעלה לחמש יחידות מתמטיקה, והילד מתלבט – אני לא אגיד "מה שתחליטו" אלא אפגש איתם, עם ההורים ועם הילד, ואנחה אותם בהחלטה הנכונה. יש השלכות שצריך לוודא שהם מודעים להן – למשל, כמה השקעה זה ידרוש מהילד והאם הוא מוכן לזה. 

    דוגמה נוספת:

    יש ופונים אליי הורים מודאגים – "הבן שלנו מתבודד, מעדיף להיות עם עצמו", "לבת שלנו יש רק חברה טובה אחת". ההורים מניחים כמובן מאליו שזה נובע מחוסר ביטחון, פחד, ערך עצמי נמוך וכו'. אני נפגש עם הילד, ואם מתברר שבאמת יש בעיה של חוסר ביטחון, אז אפשר להתחיל בתהליך בניית הביטחון העצמי. אבל… יש הרבה ילדים (ומבוגרים), שפָּשוט – כך טוב להם. ואז אני עושה עם ההורים עבודה שבמהלכה הם לומדים לקבל את הילד שלהם כפי שהוא.

    גם בשאלות כמו איך לעודד את הילד, איך להגיב כשהוא מתייאש וכשהוא מצליח, איך לתמוך נכון בילד – ההורים חייבים לדעת שהם לא לבד. יש מורה שמכיר היטב את הילד ואת ההורים, וכפי שהמורה סבלני כלפי הילד – כך הם יכולים להיות בטוחים שהוא סבלני כלפיהם. 

    ואם לא? אז לא

    ומה עם הורים שבטוחים שאין להם צורך בזה, בטוחים שהם תמיד יודעים במדויק מה לעשות ומה לומר, בטוחים שאין להם צורך בשום עזרה?

    קודם כל – ייתכן שהם צודקים. וגם אז, הם יידעו שאני אתמוך בהם אם הם בכל זאת יזדקקו לתמיכה. ואם הם טועים, וההתנהלות שלהם, שלא בכוונה ושלא בידיעתם, פוגעת במידה כלשהי בילד –

    אז חלק חשוב מהתמיכה שלי בהם, הוא לומר להם את זה באופן שהם יוכלו להכיל ולקבל זאת. השקעתי זמן רב ולימוד רב בשכלול היכולת הזאת במהלך יותר מעשרים שנה, ואני שמח להמשיך ולהשקיע בכך.  

     

    רוצים ללמוד באווירה אחרת?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      הממליצים שלנו

      איריס סמליאן - אמא של אורן ובן

      ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי.

      רונית ל.

      ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו.

      איתי בראונשטיין - סטודנט באוניברסיטת ת"א

      ליאור עזר לי מאוד בשיעורים הפרטיים במהלך הסמסטר, שהתבצעו בעזרת תוכנת הסקייפ, ללמוד את החומר מרמה של חוסר הבנה כמעט מוחלט לרמה שאפשרה לי לעבור את המבחן במועד א'.

      אסנת טרנוס - מאמנת אישית, אמא של גיל

      מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות. אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני - הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו.

      לימור פרידמן - ספרנית ומורה לפסנתר ומוסיקה בבית ספר תיכון

      הדילמות מוצגות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים. ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו. אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.

      אורנה אנגל - מורה לאומנות ומחנכת

      ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד.

      לירי שדמי - יועצת חינוכית ומלווה ילדים עם צרכים מיוחדים

      אני מלאת התפעלות מהדרך שלך לעבוד עם הנערה הזאת גם במתמטיקה וגם בפן ההתנהגותי והמוסרי. תבורך.

      אביגיל אורן - מורה למתמטיקה בחינוך הרגיל והמיוחד

      ליאור הוא נכס. כשליאור לוקח מקרה לידיו הוא נותן את הנשמה ואינו חוסך שמץ של מאמץ. הוא מתייחס לכל מקרה כאילו הוא במרכז עולמו.
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי