מעוניינים באוירת לימודים שונה ורגועה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    תהליך בניית ביטחון עצמי ותהליך התפתחות מקצועית

    בניית ביטחון עצמי ותהליך התפתחות מקצועית

    בשיטת רבדים

    איריס סמליאן (2018 ,2017 ,2016)

    כאשר ליאור מקשיב למצוקתו של אדם, הוא מפעיל ידע מיוחד מאוד, המאפשר לו לראות לתוך נפשו של התלמיד, להעמיק ולטפל בבעיה – רובד אחר רובד. האופן שבו הוא רואה את הבעיה וניגש לפתרון, הוא מכיוון אחר לחלוטין. הוא מציע פתרונות יצירתיים ושיטתיים לבעיות מסובכות שקשה לגלות, ושאף אחד אחר לא גילה ולא הצליח לפתור לפני כן. לדברים במלואם לחצו כאן. (2018)

    ליאור מוביל תהליכי ריפוי ביטחון עצמי הכי טוב שאפשר. איש אשכולות צנוע, טוב לב וישר מאוד, אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. הוא חכם, בעל חשיבה מקורית חדה ומפתיעה, וניחן ביכולת ניתוח אובייקטיבית של מצבים ואנשים מתוך זיכרון פנומנלי של הנאמר והמתרחש ושימת לב לפרטים הקטנים. אשמח להמליץ מתוך נסיון אישי גם בע"פ! להמלצה המלאה לחצו כאן. (2017)

    ליאור הוא האיש שאני הכי סומכת עליו שיביא לתוצאות כשמדובר בתהליכי שיפור הביטחון העצמי, בשיטה שהוא המציא, שיטת "רבדים". הוא רואה אנשים לעומק, הוא מתבונן ומטפל בשיטתיות. הוא משתמש בספרות ובידע שלו כדי לגרום גם לאחרים להסתכל בצורה אחרת על דברים. אני עברתי בהצלחה את שיטת רבדים לפני שנים והיום אין לי שום בעייה עם הביטחון העצמי.

    להמלצה המלאה לחצו כאן. (2016)


    גל פרידמן (2018) gal.friedman87@gmail.com

    מורה ומחנך, משקיען ואידאליסט

    בשנת ההוראה הראשונה שלי, בה חינכתי 26 תלמידים בכיתה ה', נתקלתי בקשיים בתחום ניהול הכיתה. הכנתי שיעורים מושקעים שלא הצלחתי להעבירם כפי שרציתי, עקב בעיות משמעת והתנהלות קשה מול תלמידים מסויימים. בשלב זה ביקשתי מליאור דגן שנקיים מספר פגישות ייעוץ. בפגישות ליאור אבחן בחדות ובמהירות את תמונת המצב, והציע לי מספר פעולות פרקטיות לשיפור המצב. הן בפעולות כלליות (אל מול כל הכיתה) והן במהלך קונפליקט עם תלמיד בודד. להפתעתי ולשמחתי, למחרת הפגישה הראשונה הרגשתי שינוי משמעותי מאוד בתחום הסמכות בכיתתי. 

    כיום, בסיום שנת ההוראה השלישית שלי, אני חושב שעצותיו של ליאור עומדות בבסיס יכולות ניהול הכיתה שלי. כך שאני ממליץ בחום, לכל איש חינוך, להיעזר בו.


     רינה ג. (2016)

    שמי רינה ואני פניתי לליאור לעזרה בתקופה קשה נפשית כדי לשפר את הדימוי העצמי והביטחון האישי שלי.

    אני חייבת לציין כמי שלמדה פסיכולוגיה שלליאור יש את המרכיב המרפא שזה אמפטיה.

    ליאור יודע להקשיב, ובאמת איכפת לו.

    הוא מפגין אנושיות יוצאת דופן. איכפת לו מאנשים.

    יותר מזה, הוא גם מבורך ביכולת לראות את הפוטנציאל שטמון בתוכנו מאחורי כל דפוסי המחשבה שמגבילים אותנו.

    אני מאוד התרשמתי מליאור ומוקירה לו תודה על התמיכה שהוא נתן לי, ממש מתנה , להאמין בעצמי כי הוא האמין בי.


    שירה ל. (2016)

    מורה למתמטיקה ומחנכת

    ליאור ליווה אותי כמורה, ועזר לי לממש את יכולותיי ולפתח אותן.

    ליאור התבונן באיכויות הייחודיות שלי הן כאדם והן כמורה, ועזר לי לראותן בעצמי. הדבר אפשר לי לא לקחת את עצמי כמובן מאליו, ולהתחזק כמורה מתוך הרחבת הפרספקטיבה שלי. הבנתי, שמתוך מכלול של אירועים ורבדים שונים ומגוונים שמתרחשים בשיעור, נטייתי היא להבליט ולראות כמעט רק את הדברים ה"שליליים". כך שבסופו של שיעור, הרושם שהשתלט עלי היה רושם קשה של תחושת כישלון.

    בעזרתו של ליאור והשיחות שהיו לנו, הבנתי שהתמונה האמיתית מורכבת ועשירה הרבה יותר מזו שמתעצבת באופן אוטומטי בתודעתי. הצלחתי לראות יותר ויותר את חוזקותיי, את המתנות שיש בי כמורה, את ההצלחות הקטנות והגדולות במהלך השיעורים, ובעיקר – את תהליך ההתפתחות שלי וההבנה שעצם ההתפתחות הזו היא-היא המטרה.

    וכך אני נמצאת היום הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית במקום חיובי, מאמין ובטוח הרבה יותר ביכולותיי ובכישוריי.

    הביטחון הזה מאפשר לי להיות באמת פתוחה ופנויה רגשית ללמידה אמיתית מתוך עבודתי כמורה, במקום להיות עסוקה בשיפוטים על עצמי. משיעור לשיעור ומשנה לשנה אני ממשיכה לשכלל ולעצב את דרכי המקצועית מתוך אהבה גדולה לעבודתי. תודה לליאור על ההזדמנות הזו.


    עפרה ל. (2015)

    תוך 4 מפגשים הצלחתי להעביר בצורה מנוסחת את דרך העבודה שלי בתור מטפלת הוליסטית,להסביר בצורה מדויקת את תחומי הטיפולים שלי ואיך אני מביאה אותם לידי ביטוי.

    היום אני מאמינה בעצמי וביכולת שלי לדעת להעביר את הנושאים שאליהם אני מתכוונת. אני מלמדת רייקי ומודעות בקלות ובביטחון מלא.


    צילה הרטמן (2010)

    מומחית בשיטת "העבודה"

    הייתה במפגש אחד בקשר לקושי הקשור בקריאה

    באתי לדעת מי אני ויצאתי מחוזקת!

    ליאור במקצועיות, מיקוד, תבונה, הקשבה העמיק את ההתבוננות שלי בי

    וגילה לי איפה הקושי ויותר מזה – שאני ממש בסדר – וואללה!!

    ליאור –

    המון תודה להיענות שלך, למקצועיות, לפתיחות ולחכמה שלך,

    מי שלא מבין או לא מאמין – שיתנסה!

    על מנת לצפות בהמלצה במלואה יש להיות מחוברים לאתר "עסקים עושים עסקים".

    רוצים ללמוד באווירה אחרת?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      הממליצים שלנו

      איריס סמליאן - אמא של אורן ובן

      ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי.

      רונית ל.

      ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו.

      איתי בראונשטיין - סטודנט באוניברסיטת ת"א

      ליאור עזר לי מאוד בשיעורים הפרטיים במהלך הסמסטר, שהתבצעו בעזרת תוכנת הסקייפ, ללמוד את החומר מרמה של חוסר הבנה כמעט מוחלט לרמה שאפשרה לי לעבור את המבחן במועד א'.

      אסנת טרנוס - מאמנת אישית, אמא של גיל

      מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות. אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני - הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו.

      לימור פרידמן - ספרנית ומורה לפסנתר ומוסיקה בבית ספר תיכון

      הדילמות מוצגות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים. ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו. אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.

      אורנה אנגל - מורה לאומנות ומחנכת

      ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד.

      לירי שדמי - יועצת חינוכית ומלווה ילדים עם צרכים מיוחדים

      אני מלאת התפעלות מהדרך שלך לעבוד עם הנערה הזאת גם במתמטיקה וגם בפן ההתנהגותי והמוסרי. תבורך.

      אביגיל אורן - מורה למתמטיקה בחינוך הרגיל והמיוחד

      ליאור הוא נכס. כשליאור לוקח מקרה לידיו הוא נותן את הנשמה ואינו חוסך שמץ של מאמץ. הוא מתייחס לכל מקרה כאילו הוא במרכז עולמו.
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי