מעוניינים באוירת לימודים שונה ורגועה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    המלצות על הרצאותיו של ליאור

    עינת ו. (2019)

    חברת צוות בבית ספר תיכון

    צפיתי בהרצאה של ליאור בבית הספר. הנושא היה מיוחד במינו, לא צפוי, היו הפתעות ו"טוויסטים" שהשאירו את הקהל במתח, והכריזמה של ליאור סחפה את הקהל. הדמויות שסיפר עליהן היו מרתקות. בסוף ההרצאה ליאור שילב דברים מהסיפור האישי שלו, וזה היה מרגש במיוחד.


    ג'ניה חמזני 052-6755094 (2019)

    מורה למוזיקה ולפיתוח קול, מנצחת מקהלות, מעבדת יצירות למקהלה ומלמדת טכניקות ניצוח

    ראיתי את ליאור בשתי הרצאות מול תלמידים וצוותי מורים, ובהופעת שירה מדוברת מול תלמידים ומורים. ליאור ריתק אותי ואת כל הקהל. גם כשהנושא היה קשה והסיפורים היו קשים רגשית, כולם האזינו בריכוז ולא היו הפרעות. הקטעים המצחיקים היו ממש "מפילים". ליאור יצר קשר מצוין עם הקהל, והתלמידים דיברו על זה גם ימים אחרי ההופעה. דבר נוסף, כמורה למוזיקה ומנצחת מקהלות: לא רק בשירה מדוברת, גם בהרצאה "רגילה" מרגישים במקצב מיוחד שליאור מעביר את הדברים. הדיבור של ליאור מתנגן באופן שונה בקטעים שונים, וזה מענג במיוחד למי שיש לו אוזן מוזיקלית.


    דניאל עוז (2018)

    אב בית בבית טוביה – פנימייה טיפולית לנוער בסיכון

    הייתי מרותק מסגנונך המיוחד והשובה. היה מדהים, מצחיק, מפתיע, קצבי, מלא צבע.

    לקריאת הדברים במלואם, כתגובה בפוסט המרתק של ליאור על סגנון ההופעה כחלק משיטת רבדים, לחצו כאן.

    היה נפלא לארח אותך. הילדים הגיבו על הסיפור שלך ואמרו שהיה מעולה ומעניין וסוחף. (2018)


    דרור וולפנזון (2018)

    חבר הנהלת בית אלישע – קהילה מרפאת למבוגרים בעלי לקויות וקשיי הסתגלות

    הזמנו את ליאור דגן להופעה בפני הצוות שלנו, העוסק בטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים. ליאור הצליח לעניין אותנו ולסקרן אותנו (ולהקסים אותנו) בדיוק בתחום בו היינו זקוקים להשראה: איך נחווה העולם מבעד לעיניו של מי שחונן וצוייד ב"משקפיים" מהסוג הלא שיגרתי. אנחנו נתרמנו רבות מהרצאתו של ליאור והיא שימשה לנו השראה מצויינת להמשך הדיונים. ממליצים מכל לב לקהלים אחרים "להרוויח" כמונו מהרצאתו!

    דרור וולפנזון הזמין את ההרצאה לאחר שנכח בהרצאה אחרת של ליאור דגן. חוות דעתו על הרצאה זו:

    הרצאה מצוינת, זה היה מדהים. הבנתי בהרצאה שלך דברים שלא הייתי מבין בשום מקום אחר. (2018)


    אלה דורפמן אזולאי (2018)

    elladorfmana@gmail.com מורה ומחנכת כיתות חינוך מיוחד

    מופע מאוד אנושי, מלא בחוכמה, שנון ושופע הומור. במהלך המופע שוזר ליאור סיפורים אישיים מרגשים שלו ושל מפגשיו עם אחרים. הוא מספר אומץ על ההתמודדות עם לקות הזמן-מרחב שלו, ואין לי ספק שדרך סיפורו הוא נותן כוח והשראה לאחרים להיות מי שהם.


    גליה חזן – קלינאית תקשורת (2018)

    התרגשתי לצפות בהרצאות שבהן דיברת על לקות המרחב. הייתה לך תקשורת טובה עם הקהל, והייתה לך התייחסות היתולית לאותה לקות שלך. זה היה יפה בעיניי, וריגש, כי יש בזה משהו אמיץ ואותנטי. להביא את עצמך בקושי שלך, לשתף בזה כחלק מההרצאה, ולהתייחס לזה בחיוך ובהבנה. החיוך וההומור מוסיפים לזה קלילות ואמפתיה. הרצאה מסוג אחר שלך שראיתי וריגשה אותי, הייתה על לעשות דברים מתוך אהבה. אמירה שכזו היא מרגשת בפני עצמה. הסיפור על הבחור עם לקות הקריאה, שכל חייו יצר מעקפים וקומבינות כדי להסתיר את הלקות… הסוף היה מרשים במיוחד. שוב, האותנטיות והאמיתיות המרגשות.


    אביגיל אורן (2018) 

    מורה למתמטיקה, + מתמטיקה לתלמידי החינוך המיוחד

    הקהל היה מרותק היום. היכולת המקצועית שלך לספר בעניין, רגש והומור לצד צניעותך יוצרים חוויה עילאית. נראה שאי אפשר להתקיל אותך בשום שאלה, אתה שולף תשובה מרתקת לכל שאלה בכל תחום.


    משובים מצולמים של צופים במופע של ליאור "הסוג החדש של היופי הזה" (2018)

    הערה: הממליצה האחרונה מתייחסת גם להרצאות אחרות של ליאור דגן שצפתה בהן.


    פנינה כרמונה-לבל (2018)

    רכזת שכבה ומורה לתקשוב; על "זמן להתחיל לחיות"

    מופע מרתק, שמביא פתח לעולם שונה. סיפורו של ליאור, שגדל כילד בעל לקות ומזמין אותנו באמצעות שיריו הכנים והמרגשים, לעולמו ולפתרון שמצא עבורו ועבור אחרים, כיצד למצוא את נקודת המפגש. אודי יאן זמר נפלא. להמלצה המלאה לחצו כאן.

    כמורה המתמודדת בכיתות עם ילדים בעלי לקויות למידה שונות, מצאתי את המקום של לשמוע את התחושות והרגשות שלהם כמשהו מעורר מחשבה ומפרה להתנהלות פרודוקטיבית יותר בכיתה ולסייע להם בלימודים ובחיים החברתיים גם יחד (2018) להמלצה המלאה לחצו כאן.


    צוות המורים בביה"ס היסודי שלמון (2018)

    על "זמן להתחיל לחיות":

    "אהבתי במיוחד את השיר על הרקפת והחמציץ. ממש מיוחד!"; "שירים נהדרים ויפים, לא הייתי מקצרת שום דבר, פשוט נהדרים!"; "נהניתי מאוד מהשירים והסיפורים. חשוב שתופיעו בפני נוער, שיֵּדעו לכבד ולקבל את השונה."; "אהבתי את הייחודיות שֶׁבַּמְסַפֵּר. התוכן מיוחד ומרתק, לא שגרתי ובהחלט חשוב עבור אנשים העוסקים בחינוך."; "הכנות שריגשה, הקול המלטף של אודי; הסיפור על המירוץ המחיש מאוד במדויק את השונות."; "אודי יאן זמר מקסים, והשירים מדהימים."

    הדברים לקוחים מתוך משובים שהועברו לצוות המורים בסיום ההופעה.

    המשובים במלואם נמצאים בידי איריס קורן המפיקה.


    שרונה דוכנה (2017)

    מנכ"ל "הרמוני דרך חיים" ו"מיזם האימוץ"

    צפיתי בהופעה של ליאור – משעשע, מחוכם מאוד ומעורר הרבה מחשבה והשראה.

    (שרונה מתכוונת להופעה הזאת – חלק ממופע שלם, גרסה של ליאור לסיפור מהתרבות הסוּפִית)


    שרון עברי (2017)

    מורה לאנגלית, מורה לספרות ומחנכת

    צפיתי בליאור מספר סיפור במסגרת שיעור לשון לילדים בכיתה י' – כיתה שידועה כסוערת ותוססת. הסיפור היה עם עלילה מורכבת והועבר אל התלמידים בשפה עשירה וחיה. בכיתה היה קשב מוחלט, התלמידים שיתפו פעולה ברצון ובשמחה, צחקו בהנאה בקטעים המצחיקים והיו כל כך שקועים בסיפור, שאף העדיפו (כולם!) להישאר ולשמוע אותו עד תומו במקום לצאת להפסקה.


    אורנה אנגל (2016)

    engel.orna@gmail.com מחנכת ומורה לפיסול ולצילום

    ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד. ליאור מראה לנו שכולנו מתבקשים לבחור: האם אני מוכן להיות "אני" או רוצה להיות "כמוהו" ואולי "כמוה"?ההרצאה מרתקת, מבוססת על אנשים אמיתיים ובחירות אמיתיות, מביאה את בחירתו האישית של ליאור באופן בהיר וברור. פותחת את ליבנו לקבל את האחר ובעיקר את עצמנו.


    הדס ונתנאל כהן (2016)

    ליאור יקר, המון תודה! לשמוע אותך מספר זו חוויה אמיתית – התיאטרליות, השנינות, הניגון המיוחד שלך, ההומור – הדס ואני ישבנו מרותקים, צחקנו, התלהבנו והתרגשנו. כבר שמעתי כמה סיפורים שלך, ותמיד מפתיע אותי לגלות את המסר החבור שאתה מעביר דרך הסיפור. הסיפור על הנחש והאיכר ממש מיוחד, יצאנו איתך למסע לארץ רחוקה ובקלילות ובהומור נתת לנו להרגיש את המסר שהוא מאוד עמוק ואנחנו עוד דיברנו עליו כמה ימים אחר כך.


    לימור פרידמן (2016)

     sifriya.harduf.limor@gmail.com

    ספרנית ומורה למוסיקה

    לראות את ליאור בהרצאה בפני קהל תלמידים זו חוויה רב חושית, מרתקת, מעניינת, מלמדת וממלאה את הלב שמחה.

    ליאור מצליח בכשרונו הרב להעלות נושאים חשובים ומורכבים בצורה מובנת ובהירה שנחרטת בך ומעוררת בך התרגשות ומחשבה, ובה בעת מנחה ומכוונת אותך לעבר הכיוון הנכון בעבורך.

    הדילמות מוצגות ומומחזות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. לצחוק אתם, לבכות, לדאוג, לפחוד, לכעוס ובעיקר להתלבט!

    בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים.

    ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו.

    אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.


    יעלה לב (2016)

    בעלת הפרעת קשב (או: השראת קשב!)

    בדרך כלל אני מתנתקת עם הפרעות הקשב והריכוז שלי, אני חייבת להגיד לך שריתקת אותי ונשארתי ללא תזוזה במשך כמעט שעה. הצורה שאתה מעביר את הסיפורים מרתקת להפליא, הצלחתי לא לסטות במחשבות שלי לשום דבר אחר ולהיות מרוכזת בסיפור עצמו. התנועות, ההבעות שלך, איך שאתה עושה את זה סוג של הצגה, זה מרתק בצורה מדהימה, ממליצה לראות אותך.


    מירי ק. (2015)

    מורה למתמטיקה ומחנכת

    ליאור מרתק אותי באופן שהוא מספר את סיפוריו. תמיד אני מרגישה שיש כוונה וחשיבה מעמיקה בכוונה שעומדת מאחורי בחירת הסיפור ואופן סיפורו. בין אם זו כוונה חינוכית לקבוצת תלמידים מסויימת ובין אם משל שיכול לעזור לי בתהליך אישי שאני עוברת. ועם זאת, לא מדובר במוסר השכל נדוש ורחוק מהטפת מוסר כמרחק מזרח ממערב… במילים אחרות, ליאור זורע בשומעיו את זרע הסקרנות והחשיבה , ומאפשר להם להצמיח כל אחד בעצמו את תובנותיו המתאימות לו… זוהי אומנות וכלי יקר שליאור מנגן בו בחן רב.


    פרופ' חדווה בראונשטיין (2015)

    ראש התוכנית ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית, המכללה האקדמית ת"א-יפו

    המופע היה חוויה בלתי רגילה שגרמה הנאה מרובה לכל הנוכחים ללא יוצא מן הכלל וזכה לשבחים רבים. המופע מתאר באופן אותנטי, אופטימי ומלא חוש הומור את ההתפתחות והאתגרים הניצבים בפני אנשים עם לקויות למידה. זהו מופע מעורר השראה ומלא בתקווה!! המילים ואופן ההגשה עם המוזיקה הנפלאה המלווה יוצרים מופע סוחף ומרגש עד מאד. בסיפורים ובשירים ניכרה יצירתיות והרבה "ברק", והם היו מלהיבים ועוררו הזדהות ועניין רב. על אף שהנושא "כבד", שהרי מדובר בקשיים ממשיים בתפיסה העצמית ובהתמודדות של הגיבורים, הנימה שהוגשו וכן המקום אליהם התפתחו עוררו התלהבות רבה בקרב הנוכחים ותחושה כי חוו חוויה מיוחדת במינה. מופע מעולה ומומלץ ביותר!!

    להמלצה המלאה לחצו כאן.

    עוד מפרופ' חדווה בראונשטיין, נשלח כהודעה לדוא"ל של ליאור דגן:

    חייבת לשתף אתכם בכך שהיום יצא לי לדבר עם כמה מחברי הסגל שלנו שנכחו במופע אתמול, ולכולם היו רק מילות תשבוחת בלתי רגילות: מעניין, ייחודי, גאוני, מרגש ונוגע ללב, נגינה סוחפת ונוגעת….. (ואלה רק חלק מהתגובות). אז שוב תודה על הערב הנפלא!


    רינת אליצור (2015)

    מורה להוראה מתקנת

    ליאור דגן סיפר לי סיפור מתוך מופע הסיפורים שלו – הסיפור היה מהתרבות הסינית. לכל אורך הסיפור הייתי מרותקת. ליאור הצליח להעביר את הסיפור בצורה מעמיקה, מהנה, מיוחדת וציוריתעם הומור מאוד נעים ועם הרבה חומר למחשבה בסופו.


    רונה ש. (2014)

    לפני מספר שנים נכחתי בערב סיפורים של ליאור דגן בחיפה. ליאור הצליח לכשף את הקהל בסיפורים משעשעים ממגוון סגנונות, רובם מעוררי מחשבה ודיון.

    אני ממליצה בחום. מצחיק, מרתק, נוגע. על "זמן להתחיל לחיות". על מנת לקרוא את הדברים במלואם יש להיות מחוברים לאתר "דה מרקר קפה". (2008)


    שלומית רז (2013)

    בעלת תעודת הוראה בהעשרה אינסטרומנטלית מטעם מכון פוירשטיין בירושלים

    התכנים הוגשו באופן ברור וידידותי, וההרצאה הייתה מרתקת מתחילתה ועד סופה. ההרצאה הייתה מאוד עשירה ומגוונת ועסקה גם בהיבטים לימודיים כמו גם בהיבטים יומיומיים. הן החלק התיאורטי והן החלקים היישומיים הועברו באופן בהיר ונעיםמעניינים במיוחד היו הסיפורים מתוך עבודתו של ליאור עם ילדים. הצלחתי להבין את מלוא המשמעות של להיות לקוי למידה ומהן ההשלכות הרגשיות והחברתיות של לקויות למידה שונות. אני ממליצה בחום להורים, למורים, למטפלים ולכל מי שיש לו נגיעה לתחום לקויי הלמידה לשמוע הרצאה זו.

    להמלצה המלאה לחצו כאן.


    סיגל משל (2013)

    ההרצאה שלך בשילוב סיפור הבנדורה הייתה אחת המעניינות ששמעתי בחיי.

    פורסם כתגובה לפוסט שהציג המלצה על הרצאה אחרת של ליאור דגן.

    לא רוצה לפספס הזדמנות לשמוע אותך מקריא. בפעם הקודמת היה כל כך מופלא, רק חיכיתי להזדמנות נוספת. (2008)

    על מנת לקרוא את הדברים במלואם ובהקשרם יש להתחבר לאתר "דה מרקר קפה".

    הייתי בהרצאה נהדרת של ליאור בתל אביב – הרצאה שהיא גם מרתקת ופותחת צוהר לעולמו של הנער לקוי הלמידה ובכלל, והיא גם משעשעת, חכמה, רעננה, חמה – פשוט כיף גדולהספר של ליאור, מצוין לדעתי, "זמן להתחיל לחיות", כתבתי עליו כמה מילים: "הסיפורים מקסימים, משעשעים וגם עצובים, קצת מזכירים את אתגר קרת אבל יותר אוהבי אדם. השילוב של הנאיביות והציניות, החמלה והעוקצניות, הנפש הילדית וה"קצת רוע", החיים בזרם תודעה פרטי, בעל לוגיקה אישית מאד, כשהסביבה מתנהגת בקודים שגובלים בביזאריות כתוצאה מכך. השירים והסיפור שעובר דרכם משובבים, אבל אני נהנית מהם עוד יותר בגלל השילוב של הזכרון שלי אותך, מקריא אותם בערב ההשקה בכזאת חינניות, בסגנון זרוק- קצת ראפי, מודע ולא מודע. אהבתי מאד מאד." (2008)


    פרופ' עירית מאיר זכרונה לברכה (2012)

    החוג ללשון עברית והחוג להפרעות בתקשורת, אוניברסיטת חיפה

    אני שמחה להמליץ על ליאור דגן בתור מרצה מיוחד, סוחף ומרתק, שמביא משהו מאוד שונה להרצאות שלו. לליאור יש היכולת לקחת חומר לימודי אקדמי ולהעביר אותו בצורה חוויתית, מהנה, מעשירה ומלמדת. ליאור העביר הרצאה בכנס שאירגנתי באוניברסיטת חיפה על הקשר שבין לשון עברית לעשייה החינוכית. הרצאתו היתה האחרונה ביום שלם גדוש ומלא, אך ליאור הצליח לרתק את הקהל. הוא הדגים לקהל את שיטת העבודה שלו, ועשה זאת באופן שהקהל היה שותף פעיל לתהליך, וחווה את התהליך שתלמידיו של ליאור חווים. בהזדמנות אחרת ליאור נתן הרצאה לתלמידי החוג ללשון העברית בנושא "מה אפשר לעשות עם לשון". גם כאן, ליאור לא הסתפק בהרצאה "יבשה", אלא שיתף את הקהל, וליווה את דבריו בהומור נעים ובסיפורים מרתקים. השילוב של ידע אקדמי מבוסס עם יצירת קשר טוב עם הקהל, הומור ויצירת עניין, הופך את ההרצאות של ליאור לחוויה מהנה ומעשירה כאחת.


    ליאת פורז (2012)

    בעלת ניסיון רב בעבודה עם לקויי למידה ועם בעלי הפרעות קשב

    מופע מרתק עם המון הומור. בהחלט היה שווה לנסוע מביתי מרחק שעה נסיעה כדי לצפות במופע שחודר אל הנפש, שמשקף את התחושות של לקויי הלמידה. השילוב של ליאור דגן עם השירים והמוסיקה היה מופע מרשים ומרתק.


    ד"ר גיל מאור (2011)

    יועץ מומחה להפרעות קשב וריכוז והפרעות התנהגות,

    מנהל 'ד"ר קשב', המרכז להפרעות קשב ותפקודי למידה

    כבר בדקות הראשונות להרצאתו, ליאור התברר כמרצה מרתקבעל חוש הומור וידע רב, שהעביר את הרצאתו באופן שאין שני לו.

    על מנת לצפות בהמלצה במלואה יש להיות מחוברים לאתר "עסקים עושים עסקים".


    מתוך רשומה של הבלשן אמיר אהרוני (2010)

    על הכנס "החינוך ביד הלשון: בין המחקר הלשוני לעשייה החינוכית" באוניברסיטת חיפה

    ההרצאה האחרונה הייתה הפתעה גדולה: ליאור דגן הציג שיטה חווייתית לשימוש בשפה הערבית כדי להסביר תופעות בשפה העברית. הוא סיפר סיפור פשוט לילדים, כולו בערבית, והדגים לקהל איך אפשר גם להבין את הסיפור, גם ללמוד כמה דברים על דקדוק עברי וגם ללמוד קצת על תורת ההגה ההשוואתית בהרבה כיף.


    ליאת פיקסלר (2010)

    הסיפורים עדיין זכורים לי בבירור בזכות האופן המיוחד שליאור העביר את ההרצאה, שהייתה שזורה בתיאורים עשירים ובשפת גוף תיאטרליתהיה מרתק! מעבר לכך, מהיכרותי עם ליאור דגן התרשמתי שהוא אדם יחיד ומיוחד, רגיש, חכם, בעל ידע עצום ורצון לחלוק ולהעשיר את הסביבה. אני ממליצה בחום על הבנאדם ועל הפעילויות שהוא מקיים.

    להמלצה המלאה לחצו כאן.


    עמית בן דוד (2008)

    מאמן להתפתחות אישית ומטפל בלחץ נפשי וחרדות

    הי ליאור, רציתי לומר תודה על ההרצאה המצוינת. ההרצאה הייתה מרתקת וההגשה מעוררת השראה. ניכר שיש לך המון חמלה ונתינה אותנטית של ערך אמיתי לעולם ועל זה אני מוקיר אותך מאוד. בעיקר לקחתי מהרצאתך את נושא החשיבות של כבוד לאי הידיעה, הבהרת מושגים בסבלנות לאנשים שמחוץ לתחום המקצועי שלי ווידוא הבנה ע"י שאלות. אז שוב תודה בשמי ובשם השינוי היקר שאתה יוצר.


    אורי אשכנזי (2008)

    היה ערב מרתק ומיוחד מאוד. היכולת שלך לראות דברים באור המיוחד שלך, לתת ולהעניק והאיכפתיות שלך הם נפלאים ואתה דמות שראויה להערצה. היו קטעים מרגשים מאוד, קטעים מצחיקים וגם מעניינים.

    על מנת לקרוא את הדברים במלואם יש להיות מחוברים לאתר "דה מרקר קפה".


    כוכבה ב. (2008)

    ערב יפהפה. כיף לפגוש אנשים שמה שמניע אותם הוא טוּב ואמונה אמיתית באחר. אני מאחלת לספר שיצמח כנפיים ויגיע לכל מי שלרגע שכח להסתכל על עצמו פנימה. ואחרי שיגיע אליו הוא ייזכר ויגיד : זמן להתחיל לחיות.

    על מנת לקרוא את הדברים במלואם יש להיות מחוברים לאתר "דה מרקר קפה".

    רוצים ללמוד באווירה אחרת?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      הממליצים שלנו

      איריס סמליאן - אמא של אורן ובן

      ליאור דגן מורה מיוחד. מצליח לגרום גם לתלמיד שמאמין שהוא שונא ללמוד, לגלות בתוכו את הסקרנות ואת הרצון להבין. אני מאושרת שבחרתי בו כמורה לילדיי.

      רונית ל.

      ליאור בנה תכנית לימודים לבני ובהדרכתו ובתמיכתו, שכללה זמן מעבר לשיעורים, בני ניגש ליחידה הראשונה במתמטיקה ולאחריה ליחידה השנייה, וכן לשתי יחידות בלשון, והצליח בבחינות. ללא ליאור, בני היה ממשיך להאמין שמתמטיקה הינה מעבר ליכולותיו – ליאור עזר לו להאמין בעצמו וביכולותיו.

      איתי בראונשטיין - סטודנט באוניברסיטת ת"א

      ליאור עזר לי מאוד בשיעורים הפרטיים במהלך הסמסטר, שהתבצעו בעזרת תוכנת הסקייפ, ללמוד את החומר מרמה של חוסר הבנה כמעט מוחלט לרמה שאפשרה לי לעבור את המבחן במועד א'.

      אסנת טרנוס - מאמנת אישית, אמא של גיל

      מחוויה אישית מביקור אצל ליאור עם הבת שלי, אני יכולה להעיד על שיעור מצחיק ומעורר סקרנות. זו הייתה חוויה אחרת שונה מעוררת ובהחלט מלאת הומור וכיף גדול! ואנחנו למודי ניסיון עם דרכים אחרות. אני יכולה רק לומר בצער: חבל שלא פגשנו אותך הרבה לפני - הרבה תסכול היה נחסך מאיתנו.

      לימור פרידמן - ספרנית ומורה לפסנתר ומוסיקה בבית ספר תיכון

      הדילמות מוצגות ע'י ליאור בכישרון רב, בסיפורים שניתן להזדהות ולהתמגנט בקלות עם גיבוריהם. בכל הרצאה הצופה מצטייד בתובנות שעשויות לחולל שינוי משמעותי בהמשך דרכו בחיים. ניכר כי נעשתה הכנה רבה וחשיבה עמוקה בדרך ההגשה וכן רצון אדיר לסייע ולהוביל את הצופה למסע אל מחוזות חשובים בעבורו. אני מודה מעומק הלב לליאור על הרצאותיו המעולות ומצפה לעוד רבות.

      אורנה אנגל - מורה לאומנות ומחנכת

      ליאור מביא מסר חשוב, אולי החשוב ביותר שניתן להביא: "הייה אתה, בדיוק כמו שאתה." החיבור של ליאור לדמויות שהוא מספר עליהן מתגלה במהלך ההרצאה, והוא נוגע ללב ומשעשע כאחד.

      לירי שדמי - יועצת חינוכית ומלווה ילדים עם צרכים מיוחדים

      אני מלאת התפעלות מהדרך שלך לעבוד עם הנערה הזאת גם במתמטיקה וגם בפן ההתנהגותי והמוסרי. תבורך.

      אביגיל אורן - מורה למתמטיקה בחינוך הרגיל והמיוחד

      ליאור הוא נכס. כשליאור לוקח מקרה לידיו הוא נותן את הנשמה ואינו חוסך שמץ של מאמץ. הוא מתייחס לכל מקרה כאילו הוא במרכז עולמו.
      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי